Tuesday 25 October 2011

Aku terbaca Harian Metro hari tu...

Aku malas nak taip panjang-panjang.
Dan kau orang pun tak perlu baca panjang-panjang.So, tak lah letih sangat. Hehe.
Dan juga paling penting mesej aku itu sampai serta difahami oleh semua. Semua.

Cuma, beberapa hari lalu aku ada terbaca Harian Metro.
Aku tak beli pun. Aku terpinjam dari seorang rakan.
Berita tentang seorang anggota polis, berpangkat agak tinggi, kantoi makan rasuah.

Wartawan Metro itu pula ada mencatatkan kata-kata hakim yang
menjatuhkan hukuman kepada anggota polis itu yang berbunyi,

"Kalaulah kamu memikirkan keadaan kesusahan keluarga kamu
ketika kamu melakukan kesalahan ini"

p/s: 'keadaan kesusahan keluarga' boleh dijadikan kata kunci kepada
kita semua untuk terus terinspirasi menjadi lebih baik&maju dalam kehidupan...

No comments:

Post a Comment